قیمت المنت تسمه ای

المنت تسمه ای یکی از بهترین نوع المنت های حرارتی به شمار میرود. این محصول به دلیل شکل و ساختاری که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار است. همانطور که از نام این المنت مشخص است دارای ساختاری شبیه تسمه می باشد.

قیمت المنت تسمه ای عدد ثابتی ندارد و بر اساس نوع متریال و ولتاژ مشخص بر حسب هر سانتی متر می تواند متفاوت باشد. برای استعلام دقیق قیمت این المنت ها می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

نوع المنت تسمه ای

ابعاد به cm (قطرxپهنا)

قیمت المنت تسمه ای (تومان)

المنت میکایی

3*3

180,000 تومان

المنت میکایی

4*4

180,000 تومان

المنت میکایی

5*5

180,000 تومان

المنت میکایی

6*5

180,000 تومان

المنت میکایی

10*10

400,000 تومان

المنت میکایی

15*10

600,000 تومان

المنت میکایی

15*15

900,000 تومان

المنت میکایی

30*10

1,200,000 تومان

المنت میکایی

30*60

1,200,000 تومان

المنت میکایی

25*25

2,500,000 تومان

المنت میکایی

30*30

3,600,000 تومان

برای اطلاع از قیمت ها و سفارش خرید با ما تماس بگیرید

انواع المنت تسمه ای بر اساس شکل ظاهری

 یکی از عوامل موثر بر قیمت المنت تسمه ای نوع آن است. در این بخش از مطلب قصد داریم انواع المنت تسمه ای را به شما عزیزان معرفی کنیم.

  • المنت تسمه ای چهار وجهی

المنت تسمه ای چهار وجهی یا همان المنت مربعی و مستطیلی  جزء المنت های کاربردی است. از این نوع المنت در مواقعی استفاده می کنند که شرایط به شکلی است که به باز و بسته کردن و جداسازی المنت نیاز دارید.

  • المنت تسمه ای دو تکه

المنت های دو تکه به سادگی باز و بسته می شوند  و به نوعی میتوان گفت دارای قطر بیشتر و سرعت بالاتر در باز و بسته شدن هستند. این ویژگی باعث می شود که کار اپراتور ساده تر شود. . از این محصول در صنایع مختلف میتوان استفاده کرد.

  • المنت تسمه ای یک تکه منعطف

المنت های منعطف یا همان انعطاف پذیر همانطور که مشخص است دارای قابلیت باز و بسته شدن می باشند.  عموما از این مدل ها در شرایطی که امکان استفاده از مدل های دو تکه نیست بهره می برند.

  • المنت تسمه ای بدون پیچ

این مدل المنت ها دارای ساختاری دایره ای شکل هستند و میتوان آن ها را باز و بسته نمود. از دیگر نکات مهمی که در مورد این مدل ها وجود دارد این است که از انعطاف کمی در زمان استفاده برخوردار هستند و این موضوع باعث شده که نسبت به مدل های دیگر طرفداران کمتری داشته باشند.

  • المنت تسمه ای تخت

این محصول جزء محبوب ترین مدل ها در بازار محسوب می شود که قابل استفاده در صنایع مختلف است. این نوع المنت ها یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در دستگاه های ساخت کاشی به شمار میروند. این محصولات در ضخامت های مختلفی در بازار موجود هستند.

  • المنت تسمه ای حلقه ای

از دیگر المنت های تسمه ای میتوان به المنت حلقه ای اشاره کرد. این مدل ها از ساختاری کویلی و مارپیچی تشکیل شده اند و دارای کاربردهای گسترده ای هستند. یکی از مهم ترین مزایای این محصول  استفاده از استیل ضد زنگ در تولید آن است.

برای اطلاعات بیشتر درباره کویل هیتر می توانید با هیترگستر تماس بگیرید. 

قیمت المنت تسمه ای

مزایای المنت تسمه ای

استفاده از المنت های تسمه ای دارای مزایای بسیاری است که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می شوند:

ابعاد کوچک

مقاومت بالا

نگهداری آسان

برخورداری از طراحی ساده

مصرف انرژی بهینه

قادر به تولید گرمای زیاد

تعمیرات آسان

یازدهی بالا

انواع عایق المنت تسمه ای

عایق ها نقش رسانای گرما را دارند و به عنوان ایجاد کننده گرما در این محصولات عمل می کنند. در ادامه انواع این عایق ها را بررسی میکنیم.

المنت های میکایی

این عایق از یک سیم با مقاومت زیاد میان دو صفحه میکا تولید می شود. این نوع به وسیله یک ورق آلومینیومی با مقاومت بالا در برابر خوردگی و حرارت محافظت می گردد. این نوع المنت ها قادر به تحمل حداکثر دمای کارکرد ۳۵۰ درجه سانتی گراد هستند و میتوان از آن ها در جهت دستگاه های با قطر بالا استفاده کرد. این محصولات در مدل های ضد آب و به همراه ترموکوپل به بازار عرضه می شوند.

المنت های سرامیکی

این مدل با قرارگیری یک سیم با مقاومت زیاد در هسته سرامیکی تولید می شود. این هسته انعطاف پذیری زیادی را در المنت ایجاد میکند. این قطعه با ورق فولاد ضد زنگ  و پیچ های سفت کننده همراه است. این موضوع موجب می شود که بتوان المنت را روی دستگاه های مختلف نصب کرد. المنت سرامیکی تسمه ای قادر است تا دمای 700 درجه سانتی گراد را نیز ایجاد کند.

خرید المنت تسمه ای

خرید بهترین قیمت المنت تسمه ای

المنت های تسمه ای جزء المنت های ضد آب به شمار میروند. این المنت ها قادر هستند تا دمای 700 درجه سانتی گراد را نیز تحمل کنند. این محصولات دارای ابعاد جمع و جوری هستند و میتوان آن ها را روی انواع دستگاه ها نصب کرد.

این المنت ها دارای مقاومت و دوام بالایی هستند و در زمینه های مختلفی استفاده می شوند. اگر قصد خرید بهترین قیمت المنت تسمه ای را دارید کافیست همین حالا تلفن را برداشته و با ما تماس بگیرید. اگر نیاز به مشاوره قبل از سفارش دارید کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

سوالات متداول

  • المنت های تسمه ای بیشتر در چه صنایعی استفاده می شوند؟

از این المنت ها در صنایع مختلفی استفاده می شود که از میان آن ها میتوان به ماشین آلات تزریق پلاستیک، تجهیزات آزمایشگاهی،  ساخت لوله های پلی اتیلن و پلیکا، قالب تزریق اکستروژن، ماشین آلات صنایع غذایی، دستگاه های تولید کاشی و دستگاه های غلطک اشاره کرد.

  • ضخامت ورق المنت های تسمه ای حدودا چقدر است؟

ضخامت ورق این المنت ها عموما در بازه ای بین 2 تا 5 میلی متر است.