برای استعلام قیمت و ثبت سفارش فوری با ما تماس بگیرید

خرید المنت حرارتی

خرید المنت حرارتی بسیار کاربردی است که در واقع سیمی با خاصیت داغ شوندگی می باشد. این المنت قادر است در کوتاهترین زمان ممکن حرارت بسیاری را تولید کند و مصرف انرژی آن نیز پایین است. این محصول از مقاومت الکتریکی بالایی برخوردار است و وظیفه کنترل حرارت الکتریکی را بر عهده دارد.

این المنت ها از نظر مقاومتی در توان های مختلفی به بازار عرضه می شوند. اکثر المنت ها را از متریال نیکروم تولید می کنند به علت اینکه مقاومت الکتریکی بالایی دارد. زمانی که این المنت ها برای اولین بار گرم می شوند  لایه ای چسبنده از اسید کروم را ایجاد می کنند. این ماده از اکسید شدن قسمت های داخلی، شکسته شدن یا سوختن آن ها جلوگیری میکند. برای خرید المنت میله ای یکی از انواع مدل های این المنت ها می توانید با هیتر گستر تماس بگیرید.

خرید المنت حرارتی

ویژگی های المنت حرارتی

در این بخش از مطلب قصد داریم به بررسی مهم ترین ویژگی های المنت حرارتی بپردازیم.

  • مقاومت الکتریکی

برای اینکه یک المنت حرارتی بتواند گرمای مناسبی را ایجاد کند باید مقاومت الکتریکی کافی داشته باشد. لازم به ذکر است که این مقاومت نباید به اندازه ای بزرگ باشد که باعث تبدیل ماده به عایق شود.

  • ضریب دمای مقاومت ویژه

لازم است بدانید که مقاومت ویژه ماده با تغییرات دما دستخوش تغییر می شود. در بیشتر هادی ها زمانی که دما افزایش پیدا میکند مقاومت نیز بیشتر خواهد شد. این مورد میتواند در  برخی موارد بسیار تاثیر گذار باشد. از ضریب دمای بالاتر مقاومت در بیشتر اوقات در جهت مصارف حساس به گرما بهره می برند. برای ایجاد گرما بهتر است که میزان این ضریب کمتر باشد.

  • ویژگی های مکانیکی

شکل المنت های حرارتی سخت در دماهای زیاد قابل تغییر است. هنگامی که یک ماده به نقطۀ ذوب یا فاز کریستالی شدن نزدیک می گردد امکان تغییر شکل آن بیشتر است. یک المنت حرارتی ایده آل حتی در دمای بالا نیز قادر به حفظ شکل خود می باشد. تور‌ق ‌پذیری نیز از دیگر ویژگی های مکانیکی است که به خصوص برای  المنت‌های حرارتی فلزی می تواند کاربردی باشد.

انواع المنت حرارتی

قیمت خرید المنت حرارتی

قیمت یکی از مباحث بسیار با اهمیت است به ویژه زمانی که حرف از خرید تجهیزات برای شرکت ها و خطوط تولید می شود. چنانچه بتوانید این محصول را به صورت عمده تهیه نمایید قطعا هزینه های کمتری را برای شما خواهد داشت.

یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت المنت حرارتی میزان کیفیت متریال به کار رفته در ساخت آن است. هر چقدر این متریال کیفیت بیشتری داشته باشند قیمت المنت نیز به مراتب بالاتر خواهد بود.

جنس آلیاژ به کار رفته در ساخت نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت محسوب می شود. اگر المنت مورد نظر از آلیاژ کروم و نیکل تولید شده باشد قیمت آن نسبت به مدل های دیگر بیشتر خواهد بود.

خرید المنت حرارتی فشنگی

خرید المنت حرارتی فشنگی می تواند کاربردهای بسیاری داشته باشد که یکی از مهم ترین های آن ها تولید حرارت در صنعت است. این موضوع به دلیل نوع و شکل ظاهری این المنت است. خرید المنت فشنگی دارای مزایای زیادی است که مهم ترین آنها عبارتند از:

  • سرعت بالای انتقال گرما در مدت زمان کم
  • مقاوم در برابر ضربات
  • ایمنی بالا
  • برخورداری از پوشش های فلزی استیل
  • دارای تمرکز گرمایی بالا در حجم کوچک

برای استعلام قیمت و ثبت سفارش فوری با ما تماس بگیرید

دیگر مدل های المنت حرارتی

خرید المنت حرارتی کویل هیتر

طراحی المنت حرارتی کویل هیتر به صورتی است که باعث شده بیشترین کارایی را نسبت به المنت های دیگر داشته باشد. در مواقعی که محدودیت فشار وجود دارد و به حرارت زیادی نیاز است یکی از بهترین گزینه ها به شمار میرود.

خرید المنت کویل هیتر دارای مزایایی مانند توان حرارتی بالا، انعطاف پذیری مناسب، امکان تولید و انتقال حرارت در زمان کوتاه و حجم کوچک می باشد. این مزایا در کنار هم باعث شده اند که این المنت به یک محصول منحصر به فرد تبدیل شود.

خرید المنت حرارتی میله ای

یکی از پر مصرف ترین المنت های حرارتی موجود در بازار المنت های میله ای هستند که قابل سفارش در ابعاد مختلف می باشند. این المنت ها بر اساس کارایی که دارند دارای پوشش های مختلفی مانند مسی و تیتانیوم استیل می باشند.

یکی از ویژگی های این المنت برخورداری از پوشش های خارجی قوی است که در جهت حفاظت از فشارهای الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد. از این محصول در موقع تماس مستقیم با مایعاتی مانند روغن، آب، حلال های مختلف و مواد مذاب استفاده می کنند.

خرید المنت فلنج دار

از دیگر المنت های حرارتی کاربردی میتوان به المنت فلنج دار اشاره کرد. دلیل نام گذاری این المنت به این خاطر است که قسمت اصلی آن را فلنج تشکل می دهد. خرید المنت فلنج دار در جهت  گرم کردن مخازن مختلفی مثل مخازن نگهداری نفت انجام می شود.

از این نوع المنت در استخر نیز استفاده می کنند. برای این منظور می توانید آن ها را  به استخر مورد نظر بچسبانید. این محصول دارای مزایای بسیاری است که از میان آن ها میتوان به مواردی مانند کاهش مصرف انرژی و کاهش میزان آلودگی اشاره کرد.

خرید المنت حرارتی صنعتی

المنت حرارتی صنعتی یکی از پرمصرف ترین مدل ها است که در صنایع مختلفی استفاده می شود. در تولید بخاری های برقی، آبگرمکن های برقی، سماورهای برقی، اتو بخار و چای ساز از این المنت ها استفاده می کنند.

از آن گذشته برای افزایش حرارت باد سشوارها و گرم کردن سیالات و قالب ها نیز از این المنت حرارتی بهره می برند. المنت های حرارتی صنعتی از مقاومت و کارایی زیادی برخوردار هستند.

سازنده المنت حرارتی صنعتی

مجموعه ما یکی از بهترین و با سابقه ترین سازنده های المنت حرارتی صنعتی به شمار میرود. شما عزیزان می توانید انواع المنت های حرارتی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ما خریداری کنید.

تمام المنت های تولید شده توسط ما از متریال با کیفیتی ساخته شده اند و  از جنس فوق العاده ای برخوردار می باشند. برای خرید فوری المنت حرارتی کافیست از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید. اگر در خصوص این المنت ها سوالی دارید کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

سوالات متداول

  • المنت های ضد اسید چه مواقعی استفاده می شوند؟

المنت های ضد اسید برای گرم کردن وان های آبکاری اسید به کار میروند که از این میان میتوان به  اسید سولفورید اشاره کرد.

  • منظور از المنت فنری چیست؟

در این المنت برعکس المنت های دیگر از  فنر آهن استفاده نمی شود بلکه سیم های فنرهای استفاده شده در آن از جنس آهن و نیکل می باشد. این محصول دارای مقاومت الکتریکی بالایی است و می تواند حرارت بسیار زیادی را تولید کند.

استفاده از این نوع المنت بسیار ساده است.کافیست روی بدنه این المنت سوراخ هایی را ایجاد نمایید. با این کار به سادگی می توانید آن را روی هر سطحی نصب کنید. از آن گذشته می توانید این المنت را به سطوح گوناگون پیچ کنید یا با استفاده از گیره اقدام به وصل کردن آن نمایید.